Monday, July 13, 2009

Tagged by Wanek

1. Bekas kekasih saya adalah :-
kuat drama jiwang karat
2. Saya sedang mendengar :-
monolog dalaman
3. Mungkin saya patut:-
tanye je direct
4. Saya suka :-
kalau bukan sebab saya
5.Sahabat-sahabat baik saya :-
adalah ‘my biatches’..
6.Saya tak paham :-
kenapa die murung & tak nak b'cakap dgn saya
7.Saya kehilangan :-
focus
8.Ramai yang berkata :-
''tanye je nicely..it won't make any harm''
9.Makna nama saya :-
ialah petunjuk jalan yg benar..
10.Cinta itu adalah:-
best & susah
11.Di suatu tempat, seseorang sedang :-
menguyah maruku
12.Saya akan cuba :-
utk tanye
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :-
f0rever
14.Telefon bimbit saya :-
kehabisan bateri
15.Bila saya terjaga dari tidur :-
baru pukul 4am
16.Saya paling meluat apabila :-
org kacau saye
17.Pesta/Parti adalah :-
tempat utk release tension
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :-
kucing di rumah BF..sgt comel & manja..
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :-
teenagers
20.Hari ini :- saye xde mood & hilang focus terus
21.Malam ini saya akan :-
find out the truth
22.Esok pula saya akan :-
happy semula
23.Saya betul-betul inginkan :-
netbo0k
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :-
muke saya sgt2 lesu & mcm org sakit
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :-
utk release tnsion jgk
26.Makanan Barat atau Jepun :-
fav food saye
27.Bilik yang terang atau gelap :-
bilik terang utk make up, bilik gelap utk tdo
28.Makanan segera adalah :-
lazat
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?-
''u ade problem ke?''
30.Siapa yang anda nak Tag?-
smua kawan2 saya dan pengikut blog saya..

No comments:

Post a Comment