Tuesday, June 16, 2009

di label (betul ke tagged is 'DI LABEL'??)

Saya telah di-label oleh Shepap untuk menyenaraikan perkara2 berikut dlm Bahasa Melayu:

5 benda dlm beg saya
-kamera. same seperti shep. dulu saya sangat gigam. jadi, saye ingin memulakan kembali sesi gigam saya.
-dompet, dua telefon bimbit
-kunci ofis, kunci kereta
-krim gatal (saya sangat BB. sebab tu krim gatal tak boleh tinggal)
-1 bag yang penuh dengan semua alat solek saya

5 benda dalam beg duit saya
-3 kad kredit (benda yang paling saya sayang!)
-duit dolar singapura
-kad pengenalan, lesen
-syiling
-resit-resit tuntutan & kad kredit

5 benda kesukaan dlm bilik bujang saya
-TEMAN UNTUK SAYA BERBUAS (nyam2!!!).
-almari baju yang sangat melimpah ruah. (seperti shep, saya selalu tak ade baju untuk di pakai)
-cermin (sangat penting untuk b'solek & tengok muffin top)
-kotak2 kasut di bawah katil (saya sangat cintakan kasut! banyak kasut2 di bawah katil yang masih tidak digunakan lagi)
-bag mengembara percuma (ini adalah pemberian daripada teman lelaki saya untuk ke perhentian. OMG!r0ck giler ayat mengembara and sangat x sesuai with Queen Bee)

5 perkara yang saya hendak lakukan
-mengemas baju untuk ke Cambodia & bersiap-sedia utk menempuhi cabaran mengemas baju kerana saya tiada baju untuk dipakai
-pergi ke Sunway Pyramid untuk menukar duit ke USD supaya bole digunakan di Cambodia
-membeli 'dress' bersama teman lelaki untuk majlis perkahwinan K (gembira sangat kerana ini adalah kali pertama teman lelaki saya ingin membelikan saya barang yg lebih keperempuanan)
-mengerintingkan rambut saya seperti Jessica Alba & mewarnakan kembali rambut saya
-membeli seluar kecil kerana saya kehabisan stok seluar kecil

5 perkara yang sedang dilakukan
-memblog
-berlakon membuat kerja
-berlakon membuat muka serius
-membayar saman
-menahan diri dari makan

5 orang yang saya mahu tag
-tim
-wanek
-M
-riri
-sesiapa yang mengenali saya

2 comments:

  1. wei paling kelakar adalah menahan makan. itu adalah terlalu pilu.

    ReplyDelete
  2. hehehe..i suke part teman untuk berbuas..heheh

    ReplyDelete