Tuesday, June 23, 2009

tagged by shepap 2

1.Kekasih saya adalah : hazrin
2. Saya sedang mendengar : All Cried Out- Allure.
3. Mungkin saya patut: buat keje yg dh pending 2 hari
4. Saya baru sudah : tengok gambar2 kat camb0dia
5. Beza rakan, sahabat, dan teman: all are my biatchess
6. Saya tidak faham : kenape org jahat??
7. Saya perlu mencari: wang
8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : kesiannye
9. Makna kehidupan : experience & happy wf what u r doing
10. Cinta itu adalah: haishhhh.....no words can explain it
11. Saya paling suka : berjalan2 di luar rumah
12. Saya akan cuba : untuk travel more
13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : biar la..slang je pun
14. Telefon bimbit saya : sony e walkman, pink bunga2, slide fon
15. Katil saya : lame tidak digunakan
16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : just like shepap, kak long lalalalal? kak long lililili?17. Teknologi adalah : co0l
18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : hahahaha. saya xpernah memasak..maggi pun tak masak..letak air panas je..tu pun belajar from mereka yg duduk di asrama.
19. Semalam : flight from cambodia at 8.35 am..so sad kene tinggal kan cambodia tp happy jgk coz bole jmp kekasih hati..hihihi..
20. Hari ini : nk upload gambar cambodia
21. Malam ini saya akan : unpacked my backpack
22. Esok pula saya akan : kerja, kerja dan kerja..boring betul.
23. Saya betul2 inginkan : mini co0p
24. Badminton atau futsal : futsal
25. Karaoke : sangat best!
26. Kereta : satria neo
27. Bilik yang terang atau gelap : gelap. bole membuas..hahha
28. Makanan jepun adalah : sushi nyam2
29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : i xnk ikut bole??
30. Siapa yang anda tag : timot, wanek

4 comments:

  1. i dh bt dulu dr u laa yang..hehe..

    ReplyDelete
  2. me too..btw..bilik gelap mn best mmbuas,,,ahhaahhaha

    ReplyDelete
  3. xbest??hishh!blk gelap la best wei..t'cari2..br thrill..hahahahahah..

    ReplyDelete